کمیته مدیریت عملکرد

 

این کمیته برای اجرای برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداری ( موضوع مصوبه شماره ۵۶۰/۹۳/۲۰۶ تاریخ ۱۳۹۳/۱/۲۰ شورای عالی اداری) و فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای سازمانی و دستگاه ها تشکیل می گردد 

 

اهم وظایف کمیته مدیریت عملکرد

  • راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد دستگاه
  • تدوین معیارها، شاخص ها و روش ارزیابی برنامه های دستگاه (بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت)
  • مقایسه نتایج ارزیابی ها و تحلیل دوره ای آن ها و ارایه گزارش به شورا
  • تهیه برنامه نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دستگاه
  • تعیین موضوعات محوری نظام اداری نظیر، بهره وری و کیفیت، شفافیت، پاسخگویی و مشارکت مردم
  • تعریف روش سنجش هر یک از موضوعات فوق ، تحلیل عملکرد دستگاه و ارائه گزارش به شورا

اعضای کمیته

  • رییس شورای راهبری توسعه مدیریت و یا معاون توسعه مدیریت دستگاه- رییس
  • مدیر واحد مدیریت عملکرد دستگاه یا عناوین مشابه- دبیر
  • معاونین و مدیران تخصصی دستگاه حسب مورد
  • یکی از مدیران کل واحدهای استانی به انتخاب رییس شورا
  • حداقل یک نفر صاحب نظر به انتخاب رییس شورا 
  •  
آخرین بروزرسانی: 1399/01/26

سیستم چت آنلاین